15 grudnia 2013

6 tydzień Lenki

dlon na dloni - mama tata dziecko czarnobiale ewelina choroba
Jeszcze sześć tygodni temu Ola Radomska nosiła pod serduszkiem tę małą kruszynkę - Lenkę. Dziś - grudzień 2013 prześliczna, albo jak niektórzy mówią, proporcjonalna (pozdrawiam jedną z Babci :)) jest z nami. Miałam tę przyjemność, być z Rodzicami i ich córką aby zapisać kilka kadrów z życia, by za trzymać te ulotne chwile na dłużej... Co więcej, miłość taty Mariusza do Lenki jest tak ogromna, jak oczywiście nie wątpię, że każdego taty do córki, ale Mariusz nie szczypie się by to chować przed światem, a wręcz przeciwnie pokazuje tę ojcowską więź z córką. Niesamowity widok :)





30 listopada 2013

Szóste spotkanie Geek Girls Carrots w Łodzi za nami!

26 listopada spotkaliśmy się na szóstym spotkaniu łódzkich karotek, które odbyło się w nowym miejscu dzięki uprzejmości 6 Dzielnicy.
Na spotkaniu gościliśmy Martynę Borkowską, Software Development & Embedded Systems w Blue Brick, która rozwinęła nam temat "Z kim ja pracuję, czyli firma IT na wesoło i na serio" a także Halinę Worwę-Szul, Dyrektor d/s produktów społecznościowych w Grupa Onet.pl, która opowiedziała nam

24 listopada 2013

Scrum Carrots Łódź z firmą TomTom

Wczoraj, tj. 23 listopada mieliśmy możliwość uczestniczyć w szkoleniu Scrum Carrots dzięki uprzejmości firmy TomTom. Może trochę przybliżę czym jest w ogóle Scrum.

Wikipedia mówi, że jest to:
iteracyjna i inkrementalna metodyka prowadzenia projektów, zaliczana do metodyk zwinnych, zgodnych z manifestem Agile. W metodyce tej rozwój produktu podzielony jest na mniejsze,

22 listopada 2013

Marketing Meeting Łódź #4

Czwarte z serii spotkanie pod szyldem Marketing Meeting za nami. Wysłuchać mogliśmy ciekawej i interesującej prezentacji Zosi Lach z Listonica, czyli mobilnej listy zakupów. Prezentację Zosi, która nosi tytuł Nie wiesz, więc klikniesz, możecie przejrzeć tutaj. Ciekawostką dla mnie jest fakt, że Listonic tworząc swe reklamy wykorzystuje jedynie, albo aż? 35 znaków.

17 listopada 2013

Mama, tata i ja - Kubuś

Radość, jaką widzisz w oczach młodych rodziców jest nie do opisania. Młoda mama, która, jak dla mnie, przeżywa drugą młodość, bo promienieje, bo wyładniała, bo zaraża siłą jest widokiem, który napędza i motywuje do robienia więcej. Przedstawiony wcześniej Kubuś oraz sami rodzice w wersji 2w1, dziś w ostatniej odsłonie. Kolejne wspólne spotkanie na chrzcinach... tuż po nowym roku!


09 listopada 2013

Cześć, jestem Kubuś i poznaję świat

Oczekiwania na Kubusia trzymały w niepewności do samego rozwiązania. Od nieco ponad miesiąca Kubuś jest z nami : ) 
Przeuroczy chłopak, który jest żywą kopią swojej mamy Kamili. Nie wiem czy wszystkie szkraby, które przyszły na świat są tak podobne do swoich mam, czy ja po prostu tak to widzę? Nie mniej jednak zakochać się można od pierwszego spotkania z tymi mini ludzikami!

Przed Państwem Jakub! ~ * ~

29 października 2013

Piąte spotkanie Geek Girls Carrots - fotorelacja

fot. Boken
Czas jest bezwzględny i biegnie nieubłaganie. Mamy już piąte spotkanie Karotek za sobą! Dnia 29 października spotkaliśmy się po raz kolejny w Prexerze, z tym, że w sali obok. Nieco większa, przestronniejsza i jaśniejsza dała nam lepsze pole do manerwu to tu to tam podczas gdy  na środku gościliśmy jako pierwszą Ewelinę Szczecińską z tematem, w którym mówiła nam co kryje się za wynikami wyszukiwania w Google? Oraz podczas drugiego wystąpienia, które przygotowała Rita Karolina Sobczyk przedstawiając wszystkim percepcję holistyczną w projektowaniu UX. Zapraszam do fotorelacji.



22 października 2013

Marketing Meeting Łódź #3

21 października mieliśmy okazję spotkać się na trzecim Marketing Meetingu w łódzkim klubie DOM. Na spotkaniu gościliśmy dwóch prelegentów, Michała Żelażewskiego z Sarigato, który w 15 minut obalał 3 mity e-mail marketingu oraz Tomasza Mazurka, Account Manager'a z IMAGINE, który zaprezentował nam się z tematem Responsive Web Desing #WTF.

Więcej zdjęć ze spotkania niżej.

18 października 2013

Ci, którzy ociekają miłością - Radomska z Nawleczonym

Opowiedziałabym Wam bajkę o tym, jak dwoje ludzi patrząc na siebie mówi bez słów do siebie więcej niż nie jedna para godzinami wymieniając się soczystymi, lukrowymi dialogami, ale nie opowiem. Nie da się tego nawet w pełni zobaczyć na zdjęciach. Musicie wierzyć na słowo, że Oni tacy właśnie są. Miłość wisi w powietrzu.
Przed państwem Radomska ze swym Nawleczonym i Lenuszką, jeszcze w brzusiu : )
A tutaj możecie  śledzić Radomskie Macierzństwo.

11 października 2013

Czwarte spotkanie Geek Girls Carrots odeszło w przeszłość



Jak co miesiąc, od upalnego maja, łódzkie spotkania Geek Girls Carrots odbywa się w Prexerze dzięki uprzejmości firmiy BinarLab. Co nowsze spotkanie, nasza salka zapełnia się bardziej, co niezmiernie cieszy!

Podczas czwartego spotkania był z nami nowy sponsor - Rule Financial. Gościłyśmy aż trzy prelegentki, w tym, samą współzałożycielkę GGC - Kamilę Sidor, która opowiedziała nam jak to się w ogóle stało, że projekt Geek Girls zaczął istnieć. Co kierowało dziewczynami - druga współzałożycielka Kamila Stępniowska - i jakie miały założenia a co wyszło po dzień dzisiejszy z całego projektu i jak obszerny się stał. 

Drugą prelegentką była Anna Jeszka, która opowiedziała nam na w złożony sposób o nowych technologiach, dzieciach i rozwoju pod względem użyteczności przez dzieci co raz to nowszych telefonów. Całość można opowiedzieć jednym zdaniem:  Edukacja – Aplikacja – Interakcja. Czyli pokaż mi smartfon Twojego Taty, a powiem Ci kim będziesz!

08 października 2013

Fotorelacja z #3 spotkania karotek w Łodzi!


Trzecie łódzkie spotkanie Geek Girls Carrots minęło dość dawno, bo miało ono miejsce 27 sierpnia, jak zwykle w Klubokawiarni Prexer dzięki firmie BinarLab. Co jak co, poślizg z postem i zdjęciami jest. Nie będę się rozpisywać, bo wszystkie informacje na temat prelegentek i tematów można przeczytać na Geek Girls Carrots, gdzie oczywiście zapraszam, by być na bieżąco z njusami i spotkaniami :)


30 września 2013

Kolejne spotkanie częstochowskich blogerek

wpis sponsorowany

W ostatnim tygodniu września miałam okazję być swoich rodzinnych stronach i przy okazji spotkać się z dziewczynami. Nieświadoma niczego poszłam na plotki, ploteczki, plotunie z częstochowskimi bkogerkami, jaki tymi z okolic Częstochowy. Było wyśmienicie, smacznie i świeżo. Świeżo, bo pojawiły się nowe twarze.

Ze względu na wiedzę, iż jest to spotkanie czysto towarzyskie, nie zaopatrzyłam się w aparat nawet, to miała być szybka kawa przy śniadaniu w Bouangerie. Miejsce idealne dla każdego na każdą okazję, polecam!
Na spotkaniu uraczyła nas swoją obecnością Ania z Avonu oraz sporo znanych marek kosmetyków, którym dziękuję za zapasy :3 

26 sierpnia 2013

Mamą być...

~ * ~ 

Kamila Kubuś Marcin







Spotkanie do najprostszych nie należało. Z tygodnia na tydzień coś wypadało, coś przeszkadzało. Końcówka dziewiątego miesiąca. Miniona sobota i udło się nam w końcu spotkać. Pogoda? Upalna! Do tego wszystkiego zniewalający, permanentny uśmiech Kamili, którego może zabraknąć podczas dnia, jak się go już raz uraczy i cudowania przed obiektywem, które pewnie nie miałyby końca gdyby nie popędzający czas...
Nie zabrakło przy tym babskich pogaduch, wspomnień i przepysznego obiadu. (zdjęcia nie ma, bo było za dobre).

A teraz czekamy już na Kubusia

~ * ~

21 lipca 2013

Katowice w Łodzi :: PRLowskie klimaty

 

Łódzkie ulice mają w sobie coś, co nie pozwala przebrnąć przez miasto nie zawieszając oka na czymś. Podczas drogi na PKP Łódź Kaliską udało nam się z dziewczynami uwiecznić parę kadrów ;)
Ania, która kroczy tropem ślimaka, przytaszczyła ze sobą obiektyw Canona macro 100mm i kilka filtrów, czerwono-niebieski wzięłyśmy ze sobą na spacer.

30 maja 2013

Paulina w świecie kwiatów

W kalendarzu kończy się maj, ale wróćmy się jeszcze do jego początku i samej majówki, którą zaczęłam portretami z Anną. W kolejnych dniach miałam okazję spotkać się z Pauliną, blogerką o modzie i takich tam.
To była szybka akcja po częstochowskich miejscach. Wyszło tego całkiem sporo jak na tak krótkie spotkanie.


04 maja 2013

Portrait of Anna #1

Trzy punkty Polski w linii prostej od południa przez środek po północ, czyli wspólna, rodzinna Częstochowa, moja Łódź i Anny Sopot. Ciężko jest dopasować się terminowo w jednym czasie, w jednym miejscu i kiedy w końcu nam się udało, a padło na tegoroczną majówkę -  pogoda płatała nam ciągle figle.
Inaczej nie było i tego dnia, kiedy postanowiłyśmy mimo wszystko wybrać się na zdjęcia, bezludne centrum owiane było chłodem i ponurymi kolorami. W końcu kto w święto 1 Maja wybiera się gdziekolwiek indziej niż na rodzinne/przyjacielskie grillowanie.

Jak dla mnie Ania jest niezłym hardkorem jeżeli chodzi o szaleństwa z włosami. Jeszcze niedawno, o ile się nie mylę, jakieś dwa tygodnie temu jeszcze miała ich dwa razy więcej i koloru rudego - dziś.. sami zobaczcie!
  


23 kwietnia 2013

Zimowa Wielkanoc czyli Śmigus Dyngus 2013

Miało być ciepło. Miało być mokro i zabawnie, bo w końcu to śmigus dyngus tak właśnie co roku wyglądał, odkąd pamięcią sięgam. W tym roku, na dobrą sprawę też było mokro lecz w postaci kryształków lodu czyli śniegu. Moje małe sąsiadki - Magda i Natalia - wyciągnęły mnie na małe pstrykanie (a tutaj dwa lata młodsze dziewczyny). Upierając się, mogłabym powiedzieć, że widzę po nich jak ten czas szybko leci, bo rosną jak na drożdżach!



20 kwietnia 2013

Okrągły Stół Łódzkich Blogerów. Spotkanie #1

W lekko deszczowe, piątkowe popołudnie, w niewielkim gronie łódzkich blogerów spotkaliśmy się w 6 Dzielnicy by podyskutować głównie na temat Łodzi i jej wizerunkowi, o tym jak jest postrzegana przez mieszkańców, przez osoby mieszkające poza granicami miasta i co można zrobić, jakie działania podjąć by miasto zaistniało szerzej w świecie Social Media, który w dzisiejszych czasach daje mocny, jak nie najmocniejszy, wydźwięk wśród nasz wszystkich. Całe spotkanie zainicjowane zostało przez Roberta Wróbla. Tak więc po więcej informacji na ten temat spotkania znajdziecie u Roberta na blogu

Wspólnym mianownikiem każdego z nas było oczywiście miasto Łódź, nie mniej  jednak zakres zainteresowań ma szerokie ramiona i obejmuje kulinaria, technologie, fotografię (fotografowanie łódzkich martwych gołębi mnie nieźle zaskoczyło), marketing, zapewne lifestyle, jak i szeroko pojęte życie w ogóle. 

Momentami było groźnie, kiedy podczas wymiany pomysłów i argumentów spotkały się dwie, niby tak samo myślące lecz inaczej postrzegające rzeczywistość, osoby.  Pojawiły się pierwsze pomysły, zarysy planów na przyszłość, które, miejmy nadzieję wypalą i dadzą zamierzone cele.

Edit: 
Parę dni temu Robert napisał konkretniej i szczegółowo co i jak. Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły, spostrzeżenia, uwagi to na pewno będą przyjęte i wzięte pod uwagę. A żeby wszystko było w jednym miejscu tutaj, w grupie łódzkich blogerów, można spokojnie je wypisywać.


16 kwietnia 2013

M jak Mama, czyli Kamila jeszcze w wersji 2w1

Mówią, że nie ma nic piękniejszego w życiu każdej kobiety niż okres ciąży. Czasu spełnienia i oczekiwania. Termin na 18 kwietnia zaczyna swe podboje świata już od dziś! A pamiętam jak dziewięć miesięcy temu, no dobra, jakieś sześć, Kamila wyskoczyła mi z tą cudowną nowiną, niczym Filip z konopi, że będę ciocią! Dziś już leży w szpitalu czekając na wyjście swego małego facecika Maksyma, mając u boku tego większego faceta Karola. Trzymamy wszystkie kciuki!



11 marca 2013

Odbyło się spotkanie częstochowskich blogerek

Kiedy ostatnio spotkaliście większą grupę osób totalnie od siebie różnych a jednak połączonych pasją? którym dzielenie się tym co robią na co dzień, sprawia przyjemność?

Dziewiątego marca odbyło się kolejne z rzędu spotkanie częstochowskich blogerek, na którym też miałam przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy. Wraz ze zbliżającym się terminem spotkania, coraz bardziej się obawiałam. Byłam sceptycznie nastawiona na całe to zamieszanie, obawiałam się, że będzie to tylko i wyłącznie spotkanie szafiarek i żadne inne tematy nie zostaną poruszone. (Bo przyznam szczerze podążanie za modą nieszczególnie mnie jara, wolę ciuchy łączyć na swój własny sposób i (nie?)stety nie czuję potrzeby dzielenia się codziennym wyglądem z całym światem. Pozostawię to Wam, bo idzie wam to świetnie ;)) Na szczęście się w pełni pomyliłam. Dziewczyny są pełne entuzjazmu, sympatyczne, skore do rozmowy na każdy temat, nie ważne czy to o pracy, blogu, modzie, kosmetyku czy dziecku, bo i młode mamusie były wśród nas.

Sobotnie spotkanie z dziewczynami poprzedzał już mój kilkudniowy pobyt w Częstochowie, gdzie między innymi uczestniczyłam w dwóch na trzy dni spotkań Barcamp'u Częstochowa Aleje.it, ale o tym szerzej później. 


31 stycznia 2013

Okulary. hipsterskie na co dzień?

A dlaczego by nie?
I niech mi ktoś powie, że okulary są okropne ;) Odkąd pamiętam budziły one we mnie zaciekawienie osobą, która je posiada. Już samo to jakie ktoś dla siebie wybiera - i dlaczego takie - było zastanawiające, przecież są w tym momencie miliony kształtów, kolorów.. co kieruje wyborem? Moje oczy, na szczęście, są bez wad, nie potrzebuję okularów w celach rehabilitacji oka, lecz po prostu podobają mi się wizualnie. Nie mówiąc już jak dodają uroku facetom!
idąc zawsze do punktu w celu po przymierzania oprawek, kształtów i MOŻE kupna, choćby samych anty refleksów (tak, żeby mieć jakikolwiek powód by je nosić) niestety przymierzanie co sekundę kolejnych rodzi tylko problem, bo nie wiem jakie powinnam mieć.

Parę dni temu do mieszkania wpadła współlokatorka i MUSZĘ NOSIĆ OKULARY. Powinna na co dzień, w pierwszej rozmowie zastrzegła od razu, że tylko do komputera/czytania. Ja, widząc je, zakochałam się, nie chciałam oddać :) lekko w koci kształt, jak to kolega określił, hipsterskie, niech będzie. Czarne oprawki z turkusowym zausznikiem i od środka w tym kolorze. P i ę k n e.





+próbuję przekonać się do twitter'a, masz tu profil? :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...