11 marca 2013

Odbyło się spotkanie częstochowskich blogerek

Kiedy ostatnio spotkaliście większą grupę osób totalnie od siebie różnych a jednak połączonych pasją? którym dzielenie się tym co robią na co dzień, sprawia przyjemność?

Dziewiątego marca odbyło się kolejne z rzędu spotkanie częstochowskich blogerek, na którym też miałam przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy. Wraz ze zbliżającym się terminem spotkania, coraz bardziej się obawiałam. Byłam sceptycznie nastawiona na całe to zamieszanie, obawiałam się, że będzie to tylko i wyłącznie spotkanie szafiarek i żadne inne tematy nie zostaną poruszone. (Bo przyznam szczerze podążanie za modą nieszczególnie mnie jara, wolę ciuchy łączyć na swój własny sposób i (nie?)stety nie czuję potrzeby dzielenia się codziennym wyglądem z całym światem. Pozostawię to Wam, bo idzie wam to świetnie ;)) Na szczęście się w pełni pomyliłam. Dziewczyny są pełne entuzjazmu, sympatyczne, skore do rozmowy na każdy temat, nie ważne czy to o pracy, blogu, modzie, kosmetyku czy dziecku, bo i młode mamusie były wśród nas.

Sobotnie spotkanie z dziewczynami poprzedzał już mój kilkudniowy pobyt w Częstochowie, gdzie między innymi uczestniczyłam w dwóch na trzy dni spotkań Barcamp'u Częstochowa Aleje.it, ale o tym szerzej później. 




Całe spotkanie przebiegało w Galerii Jurajskiej w Cafe Portugal w naszym czternastoosobowym gronie płci pięknej wyłącznie, tj.
Kalina | Magda | Ewa | Zuzia i Maja | Paulina | Ewelina | Agnieszka | Kasia* | Ania | Ada | Sylwia | Paulina** (kolejność przypadkowa)



* u Kasi znajdziecie szerszą fotorelację ze spotkania
** Paulina jest sprawczynią całego "zamieszania" i jej należną się największe podziękowania w tym momencie (oraz Magdzie i Kalinie za pomoc)

 




























Poza naszą czternastką wspaniałych byli obecni z nami: Ania Kruk | ApisCosmetics | Bandi | Barwa | ByDziubek | Diva | EdiBazzar | Elfa-pharm | Eveline | Floslek | Mariza | Matrix | Pilomax | ŚwiatZapachów | Who | Zupazwieprza, którzy przekazali nam drobne upominki, między innymi kosmetyki do włosów, ciała, twarzy, sztuczna biżuterię oraz bony rabatowe na usługi bądź zakupy. Dostałyśmy krótką prelekcję na temat kosmetyków Mariza, od pani, która reprezentowała tę firmę.





~ * ~


http://mayaandsusannah.blogspot.com/

#zdjęcia powyżej dzięki uprzejmości Kasi, Mai&Zuzy oraz Magdy. #dzięki dziewczyny #do zobaczenia w czerwcu.

Polub mnie na facebooku.


2 komentarze:

  1. Bardzo bardzo miło Cię było poznać :) Hehe dobrze, że Twoje wyobrażenie spotkania okazało się błędne ;) Super relacja :)
    Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania ;)
    Dobrej nocy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaaa ja też jestem mega zadowolona ze spotkania. :)
    Świetne dziewczyny i nowe znajomości ;)

    OdpowiedzUsuń

~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...