Następnie idealne przykłady działań niskobudżetowych pojawiły się podczas 11. spotkania Marketing Meeting. Ponad dwa tygodnie temu, 29 listopada, meeting kręcił się w temacie low cost. Zupełnie przypadkiem ułożyło się tak, że w agendzie wieczoru oboje prelegenci podjęli podobne tematy, lecz zupełnie z innej perspektywy.
Wieczorną porą swoją prelekcję przedstawiła
- Natalii Ircha, która skupiła się na promocji online z wykorzystaniem Youtube'a na przykładzie reklamy wideo samego wydarzenia, skierowanej do grupy docelowej jaką była "miasto Łódź"
Podczas, gdy Natalia przedstawiała swój temat, nasz drugi prelegent śpieszył z Warszawy by dotrzeć na czas. Udało się dosłownie idealnie, by po przekroczeniu progu kluby DOM, od razu wskoczyć przed widownię i zaprezentować swój case study - takSówkę.
- Grzegorz miecznikowski, na co dzień związany z Prowly, prowadzi też własną agencję marketingową S Words. Prowadzi bloga Miecz Media, na którym porusza tematy z obszaru m.in. marketingu, sprzedaży, social media oraz ogólnie potrzenych działań, które mogą przydać się w biznesie.
Zapraszam do małego przeglądu minionego już spotkania:
![]() |
Książka Moniki Czaplickiej - Zarządzanie kryzysem w social media. |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!