13 lipca 2014

Kubuś - dziewięciomiesięczny facet

dziecięce stopki, czarno białe zjęcie, szczegóły, dziecko, niemowlak, fotografia Ewelina Choroba
To, jak czas szybko leci widać doskonale po małych dzieciach, które rosną na oczach. Jeszcze niedawno, kiedy odwiedzałam rodzinę Kowalewskich, Kubuś większość czasu spędzonego u Nich spał albo jadł. W miniony tydzień, kiedy po raz kolejny postanowiłam zawitać do mojej jednej z ulubionych młodych rodzinek, doznałam szoku. Pamiętam jak wczoraj, Kamilę w wersji 2w1, kiedy dotykałam cudnego brzuszka z Kubą w środku, a dzisiaj już prawie chodzi! To niesamowite jak bardzo w przeciągu kilku godzin wymęczył mnie ten dziewięciomiesięczny facet! ;)
fotografia Ewelina Choroba, czarnobiałe, BW, mama z dzieckiem, mother with baby, park

 fotografia Ewelina Choroba, dziecko, baby, portret, park, Wolbórz, chłopczyk
 fotografia Ewelina Choroba, kobieta, bw, czarnobiałe, uśmiech, szczęśliwa mama fotografia Ewelina Choroba, kobieta, uśmiech, szczęśliwa mama, dziecko z mamą

 fotografia Ewelina Choroba, kobieta, mama z dzieckiem, dziecko, uśmiech, szczęśliwa mama

 fotografia Ewelina Choroba, bw, czarnobiałe, uśmiech, dziecko, cytryna, lemon, baby, eat
 fotografia Ewelina Choroba,  bw, czarnobiałe, uśmiech, dziecko, cytryna, lemon, baby fotografia Ewelina Choroba, uśmiech, dziecko, cytryna, lemon, baby


 fotografia Ewelina Choroba, bw, czarnobiałe, dziecko, chodzimy, pierwsze kroki, dziecko z ciocią fotografia Ewelina Choroba, uśmiech, dziecko, baby, smile, dziecko z ciocią

 fotografia Ewelina Choroba,  bw, czarnobiałe, uśmiech, dziecko, baby, lowkey

 fotografia Ewelina Choroba, dziecko, rodzice, tata, mama, nad wodą,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...