Porządki czas zacząć. Mimo, że minęło już sporo czasu od przed ostatniej edycji Alei, postanowiłam, że jednak uzupełnię tę lukę na blogu. Pisząc, że minęło sporo czasu mam na myśli aż dziewięć miesięcy! Ponieważ czwarta edycja odbywała się 26 października 2013 roku. Pomijając to, że blog posiada lukę w tym czasie we wpisie to dochodzi tutaj dość poważny powód, a mianowicie taki, że jest to druga edycja Alei, w których
występuję jako organizatorka, a nie uczestnik. Druga - a pierwsza z fotorelacją, ponieważ na pierwszej, którą współorganizować miałam przyjemność niestety nie mogłam osobiście uczestniczyć.
Od samego rana wraz z dziewczynami dopinałyśmy wszelkich starań by wszystko wyszło perfekcyjnie i na czas. Jak wiadomo zawsze są jakieś problemy, które teoretycznie psują wizję założoną na wstępie, lecz kto jak nie my?! I wszystko się udało tak jak plany zakładały. Z wszelkich trdności jakie nas spotkały nie mogliśmy rozwiązać jedynie tej, że jeden z prelegentów się rozchorował i nie mógł dotrzeć na spotkanie.
Przebieg #4 edycji Aleje.it
Kolejny raz z rzędu przyjęliśmy rozkład blokowy. Całe spotkanie było podzielone na dwa równorzędne bloki prelekcji. Na pierwszy ogień poszła
Justyna Kwiecień na co dzień pracująca w Socjomanii, a osobiście mogę powiedzieć, że totalny z niej fanatyk Twittera i piłki nożnej ;) i tym samym nie zdziwię Was, że Justyna opowiadała o twitterze oraz przekonywała publikę jak wielka siła drzemie w tym niewiekim, bo 140znakowym komunikacie, który możemy stworzyć na Twitterze. Zaprezentowała masę przykładów jak komunikują się marki, kogo znajdziemy na Tłitterze oraz co najważniejsze - przekonywała o tym, że wiadomości są bezpośrednie, w tym kanale social media,, że możemy i z markami czy wpływowymi personami porozmawiać bezpośrednio.
W tym samym czasie, w drugiej sali prezentację prowadził
Tomasz Pawłowski, doskonale znany w internecie pod nazwą
Zgorzkniały Copywritter ;) Tomek wypowiedział się na temat Content PR'u. Myślą przewdnią całego wystąpienia było trzymanie się schematów, których trzymaj a się ci, którzy nie do końca czują sens social mediów. Całą prezentację możecie przybliżyć sobie
tutaj.
W drugiej kolejności wystąpił
FIlip Buchalski mówiący o Instagramie i niestety drugi prelegent z równiległego bloku zachorował, wiec wszyscy uczestnicy znaleźli się na prezentacji Filipa. Filip zaczłą od niewielkiego wprowadzenia, jak to było z tym Instagramem w ogóle, krótka historia, trochę liczb i multum przykładów jak marki prowadzą kampanie reklamowe za pomocą Instagrama, jak one wpływają na sam produkt i jakie wywołują zainteresowanie wśród potencjalnych klientów. Z całą prezentacją można się zapoznać
tutaj.
W trzeciej kolejności mieliśmy blok składający się z kryzysów social media oraz Foursquare, czyli jedną salę zabawiała
Monika Czaplicka przedstawiając
etykę marketingową w odniesieniu do kryzysów, a w drugiej W. Gajewski przedstawiał niestety nieznaną każdemu na sali aplikację Foursqure, jej historię, zastosowanie, przykłady prowadzonych działań przez marki na niej. Jeżeli interesują Cię kryzysy to zapraszam do zapoznania się
tutaj z prezentacją Moniki.
Cały dzień biegnący w nurcie Social Mediów zakończył Jacek Kaflowski, który zaprezentował temat i różne aspekty bezpieczeństwa w Internecie. Strasznie żałuję, że nie ma prezentacji od Jacka, gdyż niestety nie mogłam być na całym wystąpieniu.
Zapraszam do zapoznania się z krótką fotorelacją:
|
Justyna Kwiecień |
|
Tomasz Pawłowski |
|
Tomasz Pawłowski |
|
|
Justyna Kwiecień |
|
Filip Buchalski |
|
|
Filip Buchalski |
|
W.Gajewski |
|
W. Gajewski |
|
Monika Czaplicka |
|
Monika Czaplicka |
|
Jacek Kaflowski |
|
Jacek Kaflowski |
Do zobaczenia na kolejnych Alejach.it!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!