
Prezentacje, wtedy, minęły dość szybko, bez fajerwerków w niewielkim gronie i fatalnych warunkach, z tego co sobie przypominam, leciał jakiś mecz w lokalu. Anna wtedy mówiła o komunikacji miast w nowych mediach na przykładzie Miasta Radomsko, gdzie właśnie miedzy innymi pełni funkcję social
media specialisty. Filip przybliżył temat Instagrama jako dźwigni reklamy powołując się na sporo interesujących przykładów z życia wziętych, A Tomasz włączał się w rozmowę wraz z Filipem, oraz o komunikacji na FBdziałając na Zgorzkniałym Copywtitterze.
Spotkanie było baardzo kameralne. Jak pamiętam, zmieściliśmy się wszyscy przy jednym większym stole - podczas prezentacji, bo po i tak większość uciekła czym prędzej -
Z racji, że lubię bardzo szerokopojęty networking, który wg Wikipedii tłumaczony jest jako:
Networking – proces wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości, prowadzony dzięki korzystnej sieci wzajemnych kontaktów.zostałam po części oficjalnej by móc zadać więcej pytań, porozmawiać, dowiedzieć się więcej niekoniecznie w kwestiach stricte powiązanych z prezentacjami. I tak od pytań do większej znajomości przerodziło się jedno przypadkowe w sumie spotkanie. Bo w sumie nie mam pojęcia jak trafiłam na samo wydarzenie na facebooku. A m.in. dzięki temu, że trafiłam na nie, jestem tu gdzie jestem, robię to co robię, znam ludzi których znam i wciąż poznaję sporo nowych interesujących oraz fascynujących ludzi. Kilka spotkań później dołączył do nas Tomasz Mazurek z łódzkiej agencji IMAGINE.
Podczas minionej środy, 17 września gościliśmy dwójkę prelegentów, na pozór wcale nie powiązanych ze sobą - Natalię Zawadzką z kancelarii Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k. oraz rzecznika Play Marcina Gruszkę. Powiązanie między tymi personami było takie, że Natalia prelegująca jako pierwsze przytaczała w swej wypowiedzi, na temat aspektów prawnych w reklamie, sporo przykładów Play, które nie do końca zawsze są w sposób etyczny tworzone. Natomiast Marcin przedstawił swoje stanowisko w kwestii własnych hejterów, jak to wygląda, czym się kieruje, na co zwraca uwagę próbując z nimi walczyć czy najzwyczajniej w świecie ignorować.
Zanim jednak zaczęliśmy oficjalne spotkanie urodzinowe, zaplanowaliśmy trzy równoczesne warsztaty z:
- komunikacji niewerbalnej, który poprowadziła Gosia z MKCommunications,
- web designu dzięki Filipowi z IMAGINE
- organizacja pracy w dobie nowych mediów, którym zajęli się Patrycja Longawa i Tomasz Pawłowski z agencji Content Plate.
Całe spotkanie zawdzięczamy również naszym sponsorom oraz partnerom:
- WOW Językownia
- BLOT
- City Studio Body & Fitness
- Naturioska Beauty Institute
I o g r o m n e podziękowania lecą do Piotra, który pomagał nam podczas samego wydarzenia! <3
Zdjęć będzie wyrywkowo kilka. No może kilkanaście ;) Po całość zdjęć zapraszam na fanpage marketing meeting Łódź.












![]() |
fot. Mama Blogująca - Wiola Galla. |
![]() |
fot. Mama Blogująca - Wiola Galla. |



























Pierwsze zdjęcie opublikowane dzięki uprzejmości Mamy Blogującej: Wioli Galla
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!