19 stycznia 2014

Marketing Meeting #5

marketing meeting Lodz
Podczas środowego spotkania (15 stycznia), które było piątym z rzędu meetingiem osób skupiających się w obrębie tematu marketingu. Jako pierwszą, mogliśmy wysłuchać Monikę Czaplicką z tematem, w którym czuje się jak ryba w wodzie, czyli wszechobecne Kryzysy Social Media. Całą prezentację możecie
obejrzeć tutaj.
Zaraz po Monice zmienił się totalnie kierunek i postrzeganie social mediów, o których mówił Piotr Iwanicki na przykładzie gry SUPERHOT, którą wraz z zespołem - o ile się nie mylę sześcioosobowym - stworzył ją w ciągu tygodnia. Sukces gry polega na tym, że podbicie Twittera, Reddita i YouTube'a jest zasługą samego produktu a nie mediów społecznościowych. Piotr sam przyznał, że nie ogarniają ich natomiast są w nich obecni. Prezentacja Piotra.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...