.jpg)
Wszystkich tych, których ominęło spotkanie, ominęło również wystąpienie:
- Agaty Chmielewskiej, która jak sama o sobie pisze:
miała zostać weterynarzem, jednak skończyła biologię, a teraz zajmuje się e-commerce i marketingiem internetowym. Najsilniej związana z e-mail marketingiem i użytecznością.
W pracy planuje strategię, poprawia konwersję i optymalizuje sklepy internetowe, w domu gotuje, fotografuje i bloguje na eksperymentalnie.com. Zakochana w nowych technologiach, wciąż szuka nowych wyzwań i rzeczy, których może się nauczyć.
Zaprezentowała temat: social media to nie wszystko, czyli jak dotrzeć do osób zainteresowanych Twoim produktem.
- Piotra Stanisławskiego i Jadwigi Sierocińskiej - projektanci UX w Open RnD piszą o sobie:
Piotr Stanisławski - Łączy potrzeby użytkowników z celami biznesowymi klientów wykorzystując dostępne techniki UX. Uważa, że do bycia dobrym projektantem wystarczy
prosty ołówek, otwarta głowa i rozbudzona empatia. Potajemnie uzależniony od karteczek post-it.
Jadwiga Sierocińska - Zwolenniczka prostych acz twórczych rozwiązań. Uważa, że dobra koncepcja powinna być poparta solidnym warsztatem. Poszukiwaczka pluginów usprawniających pracę i kolekcjonerka dziwnych zdjęć ze stocka.
Przedstawili temat: to nie tylko obrazki. Projektowanie ikon, a User Experience.
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!