Kilka dni temu miało miejsce już
siódme spotkanie Marketing Meeting, a jeszcze nie udało mi się nadrobić poprzedniego.Spotkanie miało miejsce standardowo w klubie DOM 26 lutego. Całe spotkanie prowadziła Małgosia Kosiarz z
MKCommunications. A na scenie zobaczyć mogliśmy Magdalenę Szmidt, która na co dzień prowadzi agencję interaktywną
MOSQI.TO zaprezentowała case o tym
Jak rozpili monopol dużych i przypadkiem wygrali POS Star. Oraz Macieja Dziedzica, który na co dzień zajmuje się Social Mediami w agencji
Digital One, sklepie
unhuman.pl oraz jest blogerem piszącym o marketingu muzycznym na
www.maciejdziecic.pl. Maćka prelekcja skupiała swoją uwagę na muzyce, a dokładnie na odpowiedzi na pytanie czy
Muzyk staje się alternatywą dla blogera?
Całe
spotkanie trwało niestety bardzo krótko w porównaniu z poprzednimi, Magdalena po bardzo króciutkiej swojej prezentacji
zostawiła jedynie kalendarze dla zainteresowanych i prawie całą butlę whiskey William Lawson's, musiała uciekać z DOMu natomiast Maciej jest tutaj w pełni usprawiedliwiony gdyż super, że w ogóle przyszedł mimo choroby (i nie chodzi tu o mnie ;)).
Całą prezentację Macieja możecie zobaczyć tutaj:
Muzyk jako alternatywa dla blogera.
Jak również prezentację Magdaleny, tutaj:
Jak rozpiliśmy monopol dużych i przypadkiem wygraliśmy POS Star?
Do zobaczenia na kolejnych spotkaniach gdzieś w Łodzi czy niekoniecznie ; ) !
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!