27 lutego 2015
Marketing Meeting #15
W trakcie 15 spotkania Marketin Meeting gościliśmy dwóch ekspertów - Rafała Skarżyńskiego, na co dzień pracującego m.in. z koszulkowo.com, który przedstawił swoją przygodę z Twitterem czyli od zera do Sotrendera! Oraz mieliśmy okazję wysłuchać ciekawej prezentacji Piotra Kowalskiego z Jadezabiore.pl, który opowiedział o sharing economy na monitorowanym, czyli jak wyłapać klienta, który chce się dzielić? Wykorzystaniu narzędzi do monitoringu internetu w działalności firm funkcjonujących w modelu sharing economy.
<
Autor:
hybrydowa codzienność
o
00:12
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
~ dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!